prenosimo:


Stevia gets Australian approval for food and beverages
Australija odobrila Steviu rebaudianu kao prirodno sladil, 8. 10. 2008.

Uni wins approval for new natural sweetener, 9. 10. 2008.

Australian Food News, 10/2008.

New natural sweetner gets OK
6. 10. 2008.



Europski parlament u Strasbourgu o prehrambenim bojilima
Hrvatska agencija za hranu, 14. 7. 2008.
http://www.hah.hr/index.php?cid=1&id=584&page=1



Europski parlament naredio da se šest problematičnih bojila obavezno obilježi upozorenjem "mogu izazvati poremećaje pažnje i hiperaktivnosti kod djece"

foodquality news, 9. 7. 2008

http://www.foodqualitynews.com/news/ng.asp?n=86405-colourings-flavourings-southampton-study


Vodeća europska organizacija za zaštitu potrošača zatražila zabranu šest umjetnih bojila
HRT web vijesti, 11. 4. 2008.


Priopćenje za medije Ureda europskog saveza za zaštitu potrošača, BEUC
BEUC, 10. 4. 2008.


BEUC i 41 organizacija i udruga u otvorenom pismu traže zabranu šest spornih umjetnih bojila
BEUC, 10. 4. 2008.



Umjetna prehrambena bojila i zdravlje djece

Jutarnji list, 9. 4. 2008.



Britanski znanstvenici o EFSA-inoj odluci o ništavnosti njihove studije

Foodnavigator.com., 8. 4. 2008.

Rezultati procjene štetnosti azo-bojila Europske agencije za sigurnost hrane (EFSA) - sažetak

EFSA, 7. 3. 2008.


Mišljenje Znanstvenog Odbora za aditive Hrvatske agencije za hranu vezano uz studiju o povezanosti prehrambenih bojila i hiperaktivnosti djece
HAH, 26. 2. 2008.

Priopćenje uz 3. izdanje knjiµice: Što se krije iza E-brojeva?
12. 12. 2007.

Sluµbeni rezultati procjene štetnosti azo-bojila bit će objavljeni krajem veljače 2008.
EFSA, 12. 12. 2007.


Kako izbjeći štetan utjecaj pojedinih aditiva?
www.plivazdravlje.hr, 19. 11. 2007.


Bojila u bombonima
net.hr, 31. 10. 2007.

PRIOPĆENJE U POVODU 16. LISTOPADA, SVJETSKOG DANA HRANE
16. 10. 2007.


Bojila za hranu štetna za djecu - Nadleµne institucije ne µele reagirati
Institute for Science in Society, 1. 10. 2007.


Nova studija o štetnosti nekih aditiva za zdravlje djece

European Food Safety Authority (EFSA)
28. 9. 2007.
prijevod


European Food Safety Authority (EFSA)

6. 9. 2007.

FOOD QUALITY NEWS,
6. 9. 2007.

GUARDIAN
6. 9. 2007.

LANCET
6. 9. 2007.


Aditiv E128 konačno zabranjen
Glas koncila, 2. 9. 2007.


ZABRANA aditiva E128
Zabrana uporabe aditiva E128 na trµištu EU, 25. kolovoza 2007.



EU priopćenje zabrani E128
27. srpnja 2007.
prijevod


Dioksini u sirovini za E412

Tvrtka Unipektin povlači s trµišta aditiv Vidocrem
2. kolovoza 2007.


priopćenje Unipektina
30. srpnja 2007.
Hrvatska agencija za hranu (HAH) o bojilu E128
11. srpnja 2007.
Bojilo E128 (Red 2G) pred zabranom?
EFSA, 9. srpnja 2007.
Sukob znanosti oko aspartama, CNN
25. lipnja 2007.
Loše vijesti za aspartam, Dnevnik.hr
24. lipnja 2007.
Aditivi (E200, E202 i E203) poskupljuju preko 10%
19. 6. 2007.
Benzen u omiljenim napicima
Alert - nezavisni medij za okoliš, 10. 06. 2007.
Stižu novi dokazi o stetnosti aditiva
T-Portal, 8. 5. 2007.
Istraživanje o sadržaju aditiva u hrani
slovenska udruga za zaštitu potrošača, svibanj, 2007.
O benzoatima (E210 - E219)
The Independent, 27 5. 2007.

Coca-Cola settles in benzene lawsuit
Beverage, Chris Mercer, 15. 5. 2007.
O benzoatima (E210 - E219)
Glas Koncila, 15. 4. 2007.

New aspartame data to be presented at Mount Sinai School of Medicine in NYC
13. 4. 2007.


Cola drinks raise osteoporosis risk, study
6. 10. 2006

Pravo na nformaciju
Plakati Igora Carlija, studenta sa odsjeka Dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu, na temu E-brojevi i pravo na informaciju, u finalu MAGDALENE, VII medjunarodnog festivala kreativne komunikacije u Mariboru.